vagentilldromhuset

2011-06-28
19:42:03

en vecka med mycket sorg =(
Min möhippa-story, får ni en annan dag!!

Förra veckan hände en tragisk olycka i Finspång där en tjej omkom efter att ha blivit påkörd av en traktor. Hon var bara 17 år och hon var min kusins bästa vän! Jag kände henne inte personligen, men jag har träffat henne när hon var yngre, tillsammans med min kusin. Alla tankar gick till hennes familj och vänner som bär på en djup sorg!

Sen var det midsommar och den firades med mat och trevlig sällskap som sig bör. Men på söndagen fick vi tråkiga besked då Uffes chef ringde och berättade att en jobbarkompis hade gått bort på midsommarafton. Hans hjärta la av och han somnade in på förmiddagen. =( Vi levde som i  ett tjockt moln hela söndagen. Svårt att förstå att han är borta. Det finns/kommer aldrig att finnas någon som han! Han fattas oss!

Jag kan inte förstå hur orättvist livet kan vara! Jag skickar tankar och styrkekramar till JB och TH´s familjer och vänner!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: