vagentilldromhuset

2011-06-08
14:50:06

8 juni 2011

och tentan är ÄNTLIGEN gjord! Egentligen var det en ganska enkel tenta, men det var några saker som jag var osäker på och några som jag inte kunde. Jag kommer troligen hamna på precis godkänd eller precis under godkänt. Men det känns inte så jobbigt, för jag vet att jag klarar den nästa gång i så fall =)


Nu har jag rensat och satt in alla skolpapper i pärmarna där dom ska vara, sköööönt!! Ska försöka plocka lite till idag och sen kanske städa upp ordentligt i morgon. Får helt enkelt se vad som hinns med. Imorgon är det ett VFU-seminarium sen är det klart för den här terminen =)


Sen är det bara att börja jobba lite och få ihop en del pengar så att allt som ska dras från kontot kan dras ;) idag kom skattepengarna så det var bara att flytta över dom till nått annat konto, får INTE handla för dom pengarna!!


Nähe, dags att sätta igång! Hörs en annan dag =)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: