vagentilldromhuset

2011-07-11
21:05:54

Pissig uppdatering

Jag vet men det blir bättre efter den här veckan! Jag lovar!! Just nu är det mycket planering de här sista dagarna innan den stora dagen.


Kalendern är fullproppad med saker som ska göras. Skrev nyss ut vigselprogrammen, ska bara skära till dem. Det enda som vi inte har riktig koll på är en videokamera som vi skulle behöva tills på lördag =) Nån som har?? Imorgon ska jag skära till programmen, börja vika servetter och åka in och fixa en rulle med silverband så jag kan göra klart askarna =) BAra en sisådär 30 kvar att sätta band runt.


Men som sagt, ni får bättre uppdatering när den här veckan är över =) Lördagen går iaf i kärlekens tecken <3


Passar på att säga GRATTIS till min kusin som den 6/7 fick en liten son och även GRATTIS till en klasskompis som fick en son även han på samma dag! Bebisarna duggar tätt i år!!  Bäst att jag förtydligar att jag INTE ska ha något, bara så ni vet =)


Kram på er så återkommer jag nästa vecka =)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: