vagentilldromhuset

2011-07-14
07:48:15

2 dagar kvar

Vart tog det där året vägen som vi hade i början på den här planeringen?? Året har gått så väldans fort att jag nästan blir rädd! Men nu är det bara två dagar kvar och fortfarande en del styr kvar. Jag kommer på såna små detaljer hela tiden och glömmer bort att skriva upp dem och sen kommer jag förstås inte ihåg dem. Så till blivande brudar HA ALLTID PAPPER OCH PENNA MED ER och för guds skull eller ja, för er egen skull SKRIV UPP DET SOM DU KOMMER PÅ!!! =)


Idag kommer det dukar, kandelabrar, kamera följt av två supersexiga brudar, Sussa och Anna! Sen blir det lite tid då vi ska packa ihop saker och städa lite inför helggästerna och packa in saker i bilen! Efter genrepet blir det en sväng till lokalen, med grejer och börja ställa i ordning bord och sånt.


Näe, nu ska jag börja, med lite måsten som ska vara klara den här dagen, såsom tvätta, wihooo =)



Vi hörs








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: