vagentilldromhuset

2011-01-03
10:21:35

Dag 8 - ett ögonblick
Jaha, ett ögonblick?????? Vad tusan ska det vara?


Får ta dagen då Uffe friade =)


Det var den 24 april 2010! Den 20 september 2010 skulle vi fira vår tioårsdag och jag tyckte att det kanske var dags för ett giftermål snart. Iaf, den 24 april firade vi Andreas som fyllde 30 år, vi var hemma hos Nisse och Johanna och vi var nog lite onyktra, men, men... Vi pratade med Jocke som ska gifta sig i juli 2011 och han sa till Uffe att han skulle bli bjuden på deras bröllop om han friade till mig =) Vilket Uffe såklart gjorde. Tror dock inte att det var för att han skulle bli bjuden, han hade tydligen planerat att fria tidigare, men då hade det inte passat så bra (inget bra tillfälle)! Jag blev såklart glad och började gråta...vet inte ens hur länge jag bölade, men det var ett tag!


Det var nog mitt ögonblick!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: