vagentilldromhuset

2011-01-01
11:18:46

Dag 7 - -min bästa vän

Enligt rubriken ska jag ha EN bästa vän! Men nu i min ålder ;) känns det som jag har flera väldigt nära vänner så jag skriver om de fyra som står mig absolut närmast!

Anna (kusin) - -vi har ju såklart kännt varandra sen vi var knoddar =) men vi började inte umgås förrän vi gick i skolan. Då blev vi brevvänner och skickade de tråkigaste breven som man kan skicka till någon =) Innehållet var bara en massa svar på varandras frågor och skriva nya till varandra =D.

Anna är en tjej som jag älskar av hela mitt hjärta, vi har en viss chargong (stavas det så??) med varandra som nog egentligen bara vi och kanske våra respektive förstår =) Jag kan prata med henne om ALLT mellan himmel och jord, jag vet att om det är något som jag behöver ventilera så får jag ringa henne när som, även om klockan är tre på natten!!

Leila (gymnasievän) - vi har känt varandra sedan första året på gymnasiet, vi gick på samma skola i högstadiet, men inte i samma klass och kände inte varandra utan visste i princip bara att vi existerade. Vi fann varandra snabbt och hon är egentligen den enda som jag har ordentlig kontakt med sedan skoltiden. Det skiljer mellan 30-40 mil mellan oss, men när vi väl träffas är det som vi bara fortsätter där vi slutade sist, även om det var år sedan vi träffades =) ÄLSKAR DIG LEILA!

Johanna (träffades genom Uffe) - vi träffades i början av Uffes och mitt förhållande, men vi har inte umgåtts så jättemycket förrän 2007 (känns det som) när Johanna gifte sig med Nisse! Det känns som det var vårt genombrott på något sätt. Jag älskar Johanna och jag vet att hon finns där för mig om och när jag behöver henne.

Losan (syster) - Ja, henne har jag kännt sedan sommaren 1984 då hon föddes och var en alldeles förtjusande lillasyster =) Sen växte hon upp och blev otroligt jobbig, sedan fick jag körkort och vår relation förbättrades, och när jag flyttade hemmifrån blev den ännu bättre...skumt!! ;) Vi är två systrar som är väldigt nära varandra även om ingen kan tro att vi är systrar när dom ser oss (vi är inte så lika). Jag vill inte skriva så mycket om henne här, eftersom hon kommer att få ett helt inlägg senare =) Alskar dig syrran!!!



Nu har jag såklart en massa andra  vänner som står mig nära och ni vet vilka ni är och jag älskar er såklart!!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: