vagentilldromhuset

2011-01-09
10:23:41

Dag 13 - den här veckan
Oj, ska jag komma ihåg vad jag gjort den här veckan??

I början av veckan...måndag eller tisdag träffade vi gullungen Teodor för första gången, han är sååå supersööööt =) och hans föräldrar föll in i föräldrarrollen perfekt, det är som om de är skapta för att vara mamma och pappa!! Måste nog ha varit i tisdags vi var där för på onsdagen tog jag tag i att börja lite smått med träningen hemma. Jag körde att styrkepass hemma och jösses vad jag var otränad, ahhh, hade så ont på torsdagen. Och jag vet ju att för att få bort träningsvärk måste man träna så jag tog ett pass på torsdagen oxå...skulle inte ha gjort! Ajajajajajajaj!! På fredagen tog jag istället en promenad för att mjuka upp musklerna lite och i går (lördag) tog jag en vilodag (behövdes).

Fredagskvällen spenderades hos Nisse, Johanna och Teodor! Uffe och Nisse var på O´learys tillsammans med tre grabbar till och drack EN öl och rökte lite cigarr! De var borta ganska länge så det där med en öl tror vi inte på ;) Jag var hemma hos Johanna och Teodor och där var även Teodors faster och två av hans kusiner=) Vi hade en trrevlig kväll!!

Lördagen spenderades hemma hos oss, syrran kom och käkade lite tacos och vi spelade Mario, gick inte så bra, det var svårt att spela två player samtidigt! Men kul hade vi!!

Sen vet jag inte riktigt vad jag gjort under veckan



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: