vagentilldromhuset

2011-01-06
21:25:23

Dag 11 - mina syskon
Eller min syster får det bli i mitt fall =)

Louise - det är min kära syster det! Hon var så otroligt snäll och söt när hon var liten...sen växte hon upp...och är fortfarande otroligt snäll och söt! Vi har haft våra syskon-duster som de allra flesta syskonpar har haft, men trots det är hon min syster och jag skulle inte klara mig utan henne.

I sommar ska hon vara min tärna på mitt och Uffes bröllop och det var ingen tvekan om vem som skulle ha den uppgiften =) Hon ska tydligen även ordna med min möhippa  som jag försöker avstyra lite fint, eftersom jag är livrädd för att jag ska få gå omkring på stan utklädd till något konstigt. Jag har sagt att jag gärna följer med ut och äter gott och umgås!! SÅ nu vet du det=)

Efter att jag flyttade hemifrån har vi fått en väldigt nära relation och kan prata om allt och jag vet att hon finns där om jag behöver henne, precis som jag finns där för henne!

Hon var en väldigt blyg tjej som liten, men har nu tagit igen det med råge =P Hon pratar mest hela tiden och har alltid nån motkommentar till allt =D Vilket är väldigt roligt om det inte är så att jag är nykter och hon är full ;) Du vet vad jag pratar om syrran!

Jag älskar dig syrran och vi ses på lördag när vi ska spela massa mario och äta mat =D



Det är min syster det ;)



Kommentarer:
#1: Syster!

Jag är faktiskt rolig även när jag är full!!

Möhippan kommer bli kanon!

Och yes på lördag blir de spela av.. Och du jag älskar dig med!

2011-01-06 @ 23:51:04
#2: Losan

Och fan vad snygg jag är när jag arbetar!

2011-01-06 @ 23:52:30
#3: Linda

Hahaha, ja du är rolig när du är full, men inte när jag är nykter ;) Alltid snygg!!!

2011-01-07 @ 18:00:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: