vagentilldromhuset

2011-01-05
14:56:47

Dag 10 - det här hade jag på mig idag
Haha, vilket skämt!! Låter som jag vore nån jäkla modefascist som bara ÄLSKAR kläder och jo, visst är kläder bra att ha, men jag följer då inget mode!! Jag har på mig kläder som jag känner mig bekväm i...och därmed basta! =)

Men, men idag är en hemma dag som började med träning hemma så då hade jag träningsbyxor och en t-shirt på mig...uhhh, sexigt värre ;) Och nu kommer min städoutfit: svarta leggings - gina tricot (har sett att man ska skriva vart man köpt grejerna oxå...superviktigt), svarta strumpor med vita streck på - ullared, en turkos t-shirt - ullared. Såå jäkla snygg känner jag mig idag =) Ledsen men jag sätter inte ut nån bild på detta =) Tro mig, ingen som vill se!! Hahahaha, detta var verkligen min typ av inlägg!!! Så jag, typ!!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: