vagentilldromhuset

2011-01-24
10:35:30

Bröllopsplaner
Jag har hittat min klänning och ska i  veckan åka in och betala en handpenning på den samt boka in klänningen som syrran ska ha på sig! Den är såååå fin, ja båda är superfina och jag längtar tills det är dags att bära den =) Jag skrev i nått tidigare inlägg att vi även skulle titta på lokalen och det gjorde vi och även den är bokad nu, tre dagar så att vi hinner dekorera den och STÄDA, ahhh! Jag vill inte vara med och dekorera lokalen utan vill att det ska bli en överraskning. Tur att vi har så fina vänner i Johanna, Nisse, Jimmy och syrran så att de ställer upp och fixar sådana saker åt oss <3

Snart är det även dags för ett planeringsmöte där det ska planeras, planeras, planeras så att det inte blir som i min dröm som jag skrev om för någon dag sedan =)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: