vagentilldromhuset

2011-02-17
16:54:24

Catering & annat
Igår var vi hor Tuija i Lotorp och gjorde vår beställning av buffén till bröllopet. Allt gick supersanbbt och smidigt, så himla härlig är hon Tuija och allt känns toppenbra!

Vi fick lite tårtproblem i måndags, men det löste sig väldigt bra ändå! Kompisens syster som jobbar på Maxi i Norrköping ska göra vår bröllopstårta, kanon! Vi ska bara bestämma hur den ska se ut och vilka smaker vi vill ha =)

Har mailat till fotografen, men jag tror att vi ska boka in ett möte med honom och prata igenom allt så vi vet vart vi står!

Inbjudningskorten är på gång!! Toastmastrarna är bestämt! Bussen mellan kyrka och festlokal är oxå fixad och klar + chaufför (billigt som attans blev det oxå). OCH så har jag hittat mina brudskor för 350 kr!! Ska bara köpa dom så kan jag lägga ut en bild på dom =)

Solosången är bestämd och vi har en sångare på gång, ska bara se så han är hemma och inte på turné.

JA, det var kanske allt för denna gång =)

Imorgon ska Uffe och jag på min kusins bröllop!! Ska bli så roligt, men nu håller både Uffe och jag på att bli sjuka så vi ska bunkra upp med en massa alvedon och halstabletter så vi klarar morgondagen, ni får veta mer i helgen


Ni får njuta ev en bild på min vigselring =)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: