vagentilldromhuset

2011-12-09
15:35:15

uppsats hela dagen lång
men nu har jag lagt ner! Jag skickade nyss in texten till handledaren, får se vad hon har att säga! Är inte nöjd, har ingen struktur och inga vettiga rubriker, men om jag har tur kanske jag kan få lite mer input på måndag då jag har handledning. På måndag är det även dags för intervju! Ska bli spännande att se vad de har att säga, det är deltagarna som själva ska hålla i diskussionen =)

Idag är det även min tur att lämna in lotto! Är ju fortfarande med i Poltecharnas lotto. Jag törs inte gå ur, för då vinner de väl, och jag skulle faktiskt inte säga nej till några hundra tusen så att jag kan betala av studielånet =) Förstå vilken känsla!!

Just nu väntar jag på att Uffe älsklingen ska komma hem =)

Är det nån mer än jag som blir trött på detta skitväder?? JAg vill ha snö och kallt i december månad inte en massa blåst och regn =( Här har ni iaf nån som inte klagar när det kommer SNÖ.

Näe ,nu lägger jag ner för idag!

Kram på er






Kommentar:
#1: Helena Wallin

Här har vi snö! :)

2011-12-11 @ 19:34:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: