vagentilldromhuset

2011-12-26
09:42:38

sista dagen på julen
God fortsättning önskar jag er!! Har ni haft en bra jul?? Det har jag =)

Det har varit rejält stressigt innan jul, inte med klappar och julstök, men med jobb och uppsats och allt sånt! Det har egentligen inte blivit bättre, men jag har valt att inte stressa kring det!

Julafton var vi hos mamma och pappa! Min moster, hennes man, min kusin, hans sambo, deras underbara lille son, min syster hennes sambo och deras lille bebis i magen <3 firade julen. Sen kom min morbror, ingifta moster och kusinen på kvällen och fortsatte firandet med oss. God mat som alltid, trevligt sällskap som alltid och bra och fina klappar som alltid. Jag fick en bok om scrapbooking, så nu måste jag sätta mig ner och titta i den och få lite inspiration. Sen fick jag oxå ett presentkort på Bolagret, där ska jag handla MASSOR!!! En helt fantastisk dag som alltid.

Juldagen var en riktig slappardag!! Vi började dagen med att slappa i soffan, vi åkte till mamma och pappa och käkade lite rester sen åkte vi till Viberga och köpte två filmer och lite chips, sen slappade vi i soffan igen! Filmerna var Sherlock Holmes och Dear John! Sherlock var dålig, hände ingenting, var bara lång! Dear John var bra en riktig tjejfilm =)

Annandag jul börjar i soffan med datorn i knät! Uffe är på väg upp nu hör jag! Vi har väl tankar på att åka in till stan en sväng och handla lite för våra presentkort ;) Sen blir det nog att fortsätta slappa lite!!!

Nu ska jag se vad som väntar idag, Uffe kom precis ner!!


Kram på er








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: