vagentilldromhuset

2011-12-16
15:43:24

jahopp
var hos tandläkaren idag... det gick superb, hade inga hål ingen tandsten allt såg helt fantastiskt ut =) Glad blir man!! Har transkriberat, inte lika roligt, men ett nödvändigt ont. Tog en paus och gjorde lite rocky road godis till jul och sen passade jag på att stryka lite tvätt så att fruarna B kan sova i sitt rum imorgon =) Imorron ska det drickas lite vin, LITE för min del, jag vill vara fräsch på söndag då jag ska passa på att göra mera karelska piroger och kanske skriva lite på uppsatsten. Efter att mina fina har åkt hem, och de behöver inte ha någon brådska ;)

Idag skulle Uffe och jag åka in till stan och handla julklappar till min syster och svärmor och såklart den lill* i syrrans runda men fina mage <3 Och så fick jag ett meddelande att jag fick hämta min telefon, som jag har längtat... MEN jag ringde Uffe för en liten stund sedan och han hade fortfarande inte åkt från Enköping, KUL, inte. Det tar ju typ två och en halvtimme hem och han har fortfarande inte åkt än så det sket sig ju jävligt rejält.Blir så förbannad. Finns inte så många dagar vi kan åka in, typ INGA och så blir det såhär. Idag har jag haft en jobbig eftermiddag med en del tårar och nu blir jag ännu mer irriterad........

Nähe, vad ska man då hitta på då??? Jag tvättar iaf wihoo. Usch, jag känner mig lite nere just nu, måste komma på något positivt istället.


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: