vagentilldromhuset

2011-12-06
14:32:29

huvudvärk
Hujeda mig så jobbigt det är! Den började igår och håller fortfarande i sig, jag fick faktiskt åka hem från jobbet, fixade inte allt ljud. Jag har vilat en stund, men den har ändå inte släppt!! Jag fryser samtidigt som jag är helt supervarm i ansiktet, kanske något på gång? Ja,ja, hellre nu än till jul! Jag ska iaf försöka sätt amig med lite uppsats-tjafs sen, men först blir det lite mer vila!

Idag är det TVÅ dagar kvar tills kusinens bebis är beräknad och det är bäst att h*n vill komma ut snart eftersom vi alla väntar och längtar efter att få gosa med den, iaf till jul =) Nu vill jag att alla som läser här kan hålla en tumme eller ett lillfinger på att h*n väljer att komma ut senast till helgen, snälla ;)

Jag vill ju köpa lite julklappar till bebisen, men jag vill gärna vänta för att se om det är en han eller hon =) Jag tror att det är en han och att den kommer på lördag (på nobeldagen).

I helgen ska vi åka ner till svärmor och ta en fika, måste även reka lite om vad  som kan köpas i julklapp ;) Vi hade ett förslag iaf, så det blir att kolla upp det och fixa det.

Nu ska jag vila lite!


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: