vagentilldromhuset

2011-12-15
20:15:05

helt galet nu innan jul
Hejsan på er!!

Det är som rubriken lyder: Helt galet nu innan jul. Jag jobbar tre dagar i veckan, jag transkriberar en intervju, ska göra en till nästa vecka, måste skriva in resultatet efter transkriberingarna, fixa de sista julklapparna, fixa med lite bakning och matlagning, till tandläkaren, till frissan och till kuratorn, träffa vänner och såklart vara utvilad och på glatt humör till jul ;) Ibland skulle det behövas en sisådär 24 timmar extra per dygn!! På grund av den här lilla stressen jag känner är jag helt galet trött och har tyvärr inte varit inne här så mycket, och jag som var så duktig med att uppdatera här för en liten stund sen. Jag kommer att titta in här lite då och då, det lovar jag =)


Jag måste ju då visa min fina kamera som min fina man har köpt till mig =) Han är den bästaste mannen som finns =)

Nu ska jag hänga upp en duk på tork som jag precis har tvättat, imorgon är det transkribering och tandläkaren som gäller, samt att fixa lite ingredienser till lördagens förrätt och efterrätt, huvudrätt fixar våra finaste fruarna B <3

Ännu har ingen bebis kommit till kusin och hans sambo, inget är som väntans tider eller vad säger ni =)


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: