vagentilldromhuset

2011-12-02
18:14:22

fredag = ensam =(
Hahaha, näevars det är ingen fara med mig =) Uffe har jobbat som vanligt och sen skulle han ut med jobbet och spela bowling och äta mat på O´learys. KUL för dom, de kan ju behöva lite roligt nu!

Själv har jag jobbat med uppsatsen, kokat kola och gröt och kan ni gissa vad jag gör just nu???? Tittar på troll-tider, så himla bra!! Kommer bara ihåg små snuttar men det kommer tillbaks nu när man tittar på det =)

Imorgon ska syster och jag åka in till stan och handla lite julklappar =) sen ska jag hem och baka piroger wish me luck!!!

Snart börjar årets julkalender, såg inte igår så jag måste se den idag! HAr ni sett den? Vad tycker ni? Sen ska jag kolla på Vampire Diaries! Me like ALOT =)


Kram på er




Kommentar:
#1: Johanna

Här är det också lite ensamt! Teodor somnade tidigt vilket betyder att jag fick lite egentid. Ganska skönt ändå! Tror kanske inte att Nisse blir alltför sen från O´Learys, han var iväg med jobbet torsdag-fredag, blev inte så mycket sömn och imorgon ska jag till frissan på morgonen.. men man vet ju aldrig hur det slutar när de träffas..hehe :)

Ha det gott Linda! Kram från mig

2011-12-02 @ 20:24:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: