vagentilldromhuset

2011-08-30
18:30:30

tisdag...

Hej på dig!

Idag är det tisdag och jag tänkte lägga ut några fler bröllopskort, men mannen har ockuperat den andra datorn, så idag får ni nöja er med ett vanligt inlägg.


Igår hade jag en väldigt bra hemstudiedag, fick väldigt mycket gjort! Idag skulle jag oxå ha hemstudiedag, men jag unnade mig lite lyx istället. Fxade håret hos Wenche på "På Håret" sen käkade jag lunch på mitt gamla jobb och sen åkte jag till Skärblacka och fixade min häxnaglar så att de nu ser lite finare ut. Tog mig en kort promenad när jag kom hem och sen har jag latat mig i soffan, SUPERSKÖN DAG!!

Min VFU har ordnat upp sig oxå, känns såååå skönt att veta vart jag ska vara i 5 veckor framåt. Tack till ML som fixade min nya plats!

snart får ni mer bilder på vår dag =)


Kramar




Kommentarer:
#1: Helena W

Var ska du vara på din VFU?

2011-08-31 @ 19:13:30
#2: Linda

Jag har fått en plats på Svärtingehus! Och är så himla glad, trivs superbra där, både med barn och pedagoger =)

2011-09-03 @ 10:12:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: