vagentilldromhuset

2011-08-13
09:29:57

jobbvecka...

Hejsan på dig!


Nu har jag haft en jobbvecka, dvs jag jobbade måndag till fredag på frita och det var jätteroligt! Barnen lekte så bra tillsammans HELA veckan så vi pedagoger har bara behövt finnas där! Detta är inget jag är van vid kan jag säga direkt ;) Men nu är jag ledig i helgen och några dagar nästa vecka innan skolan börjar =( Vill inte, men det är väl lika bra att ta tag idet så jag kan komma ut och jobba snart =)


Igår fick jag en sån fin överraskning som egentligen inte var en överraskning eftersom jag har vetat det i några veckor =) Men den 23 februari ska jag ÄNTLIGEN bli moster till en liten go plutt <3 Igår kom syrran och Jimmy med ett litet ultraljudskort där h*n vinkade åt mig =) Åhh, vad jag längtar tills h*n är ute så att vi kan gosa tillsammans =) Innan dess får jag gosa med syrrans mage =) idag ska jag nog fixa en liten ram till kortet =)


Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda, kanske ska försöka hinna med att hämta korten från engångskameroran som har varit på framkallning =) Det kan ju bli intressant =)


Jag ska verkligen försöka få ut lite bilder från bröllopet nu när jag är ledig, så att du får se dem =)



Ha det bra så hörs vi snart






Kommentarer:

Visst är det underbart med den lilla bebben! du och jag kommer att bråka om att få vara barnvakt :) eller så är vi det ihop! framkalla korten och visa mig alla andra bilder ni har. vill ju se hur det såg ut i kyrkan med!

2011-08-15 @ 20:56:03
#2: Linda

Ja,d et är såååååå underbart!! Vi kommer att få slåss med farmor, farfar och mormor, morfar oxå, men om vi går ihop kanske vi kan slå dem ;P



Korten finns på andra datorn och jag ska verkligen försöka få in lite bilder =)

2011-08-17 @ 07:48:54
#3: Losan

Ni kan få vara barnvakt hur mycket ni vill men det vore snällt om vi fick ha vårat barn någongång i veckan. Kanske kan göra nåt slags schema hahaha.

Linda du kommer bli världens bästaste moster!

hanna du kommer bli världens bästaste tornadotant!

2011-08-28 @ 21:46:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: