vagentilldromhuset

2011-08-21
20:09:50

bröllopsdag, del 1

Så där, nu ska vi se om vi kan göra en liten följetong av denna dag, den 16 juli 2011, den bästaste dagen i våra liv hittills!


Natten mellan fredag och lördag sov jag hos syrran och Jimmy, jag och syrran sov såklart tillsammans, och det är något som jag ALDRIG någonsin kommer att göra igen ;) Syrran gillar att sova nära och det gör INTE jag , hahaha! Jag fattar inte hur JImmy står ut, men han är väl van efter 6 år tillsammans =) Kvällen tillbringade vi med att äta tacos och kolla på film, det blev en tidig kväll eftersom vi skulle upp tidigt och syrran var supertrött, eftersom hon bär på en liten i magen <3


Kl 06.30 den 16 juli gick vi upp, jag hade inte sovit många timmar eftersom jag hade en lillasyster som skulle klänga på mig hela natten ;) Vi kökade frukost och for iväg ner till På Håret där Wenche väntade på oss, vi var några minuter sena ;) Hon började med mitt hår:









Så här snygg blev jag...eller nja det var väl inte riktigt klart








Detta blev slut resultatet, bra gjort Wenche!!!!


Sen skulle ju syrran göras iordning oxå.





Här sitter hon och får sina fina lockar gjorda och så här blev det när det blev klart





Ja, ni ser ju lite av lockarna iaf, mer bilder på min fina syster och tärna kommer senare, jag lovar. Här blir hon sminkad av Wenche som fick slita hårt den här dagen, men det tackar vi för!


En lunch var vi tvugna att hinna med oxå, det blev Grillen som fick äran att göra vår bröllopslunch ;)





yummi =)


Efter lunch var det dags att börja med påklädnad och det finns inga bilder på det så nästa inlägg kommer från den andra datorn med alla bilder från vigsel och fest =) Så håll ut, mer bilder kommer men detta var iaf en början!



HA det bra nu så höres vi en annan dag =)






Kommentar:
#1: Losan

Snygga blev vi allt. Väldigt fin uppsättning hade du!!=)

2011-08-28 @ 21:48:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: