vagentilldromhuset

2011-04-24
09:04:15

två dagar ledigt kvar...
...japp, idag och imorgon är jag ledig och Uffe är detsamma!!! Så härligt är det och solen skiner som grädde på moset.

Idag ska Uffe börja med  fönsterbytet i köksdelen (två fönster), vilket innebär att jag MÅSTE putsa alla fönster så att de inte ser så skitiga ut i jämförelse =) Jag önskar att jag hade vippfönster på alla fönster, det skulle vara sååå mycket enklare, men men det kommer!!!

Ett av mina mål idag är att jag ska ha rensat bort lite gammalt från hallonbuskarna och försöka fixa till lite bland jordgubbarna! Skulle ha flyttat dom förra året, men nu får de vara kvar tills jag har fått bären SEN ska dom flyttas =) Och Hallonbuskarna ska oxå flyttas lite, men det får bli efter bären där oxå =) Vill ju ha en fin skörd i år oxå, men den lär väl inte bli lika bra som förra året! Så trädgårdsarbete står på schemat hela dagen, även om jag måste in och tvätta lite emellanåt =) världens roligaste jobb, haha! Det är ju inga problem att lägga in tvätten i maskinen och inte att hänga upp den heller, men att ta hand om det när det har torkat...bläää!!! Men det måste gå!

I veckan köpte jag två nya färger från depend till mina naglar!! Så himla fina färger OCH billigt!!!!! Rekomenderar stark om man vill ha lite färggranna naglar =)




Ses en annan dag!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: