vagentilldromhuset

2011-04-25
09:16:50

sol i april = solskyddsfaktor

Japp så är det!! Frågade Uffe vid lunch i går om man behövde solskyddsfaktor såhär års? Jag svarade själv på frågan att man INTE behövde det, det är ju faktiskt bara APRIL!!!! Därför spenderade jag hela dagen ute igår, jag rensade bland hallonbuskarna och förberedde mitt nya jordgubbsland som jag ska fortsätta med idag MED TRÖJA på förstås!! För igår kväll när jag kom in var jag RÖÖÖÖD SUPERRÖD! Det gör inte så ont, men det är varmt samtidigt som jag har lite solfrossa!! Bra jobbat Linda!! Så till alla som undrar...så använd solskyddsfaktor, även om det bara är april ;)




Idag ska jag åka och fixa hem lite jord och en markväv, så att jag kan göra klar mitt jordgubbsland. Hoppas att det blir några "gubbar" i år. Det är ju inte säkert med tanke på att det kom så oerhört mycket förra året och eftersom jag flyttar på dem blir det väl inte så mycket, men men vi får se!



Idag är det sista ordinarie spinningpasset! Så det blir väl en tripp ner till Finspång ikväll för att köra det!




En annan dag kommer vi att höras, kram tills dess!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: