vagentilldromhuset

2011-04-17
09:22:43

härliga soliga söndag...

Hejsan på er!!

Idag är det söndag och det är soligt, wihooo, även om jag önskade att det bara var lördag. Vi har ju så kallat påsklov i veckan och jag ska jobba på Poltech, men kanske tar ledigt nån dag extra...vi får se ;)

Men IDAG ska jag tvätta lite, det är så skönt nu när man kan hänga tvätten ute, helt underbart. Sen ska jag även plantera lite frön, som jag ska plantera  ute sen när det har blivit lite varmare!!

Igår var vi hos syster och Jimmy och fixade med deras kök, bara en dag till tror Uffe att det blir innan det är helt klart, skönt för dom att få det klart snart =)

Vi håller på med planeringen för bröllopet för fullt!!! Placeringskorten börjar bli klara, eller de som jag vet ska komma iaf =) Nu är jag på jakt efter lite kraftigare servetter och en massa ljus, strass till håret. Smycken hittade jag igår, sååå fina!!!

Jag funderar på om jag ska beställa vigselringarna nu, kan ju vara skönt att veta att dom finns här i tryggt förvar =) Allt kändes som att det var under kontroll, men nu känns det lite splittrat, men allt kommer att lösa sig när vi varit i lokalen igen och fått lite mer kött på benen när det gäller dukning, placeringar och ljudanläggningar!









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: