vagentilldromhuset

2011-04-14
13:07:04

fööööörlåååååååååååt...

Förlåt till er alla som faktiskt fortfarande går in hit och kollar, helt sjukt dålig har jag varit på att uppdatera bloggen. Det har varit så himla mycket den sista tiden.

Vad har hänt sen sist??
Det har varit dop för lille Teodor, som faktiskt har växt massor och blivit en liten stor kille nu =) och han är såååååå söt!!! Uffe är fadder tillsammans med Teodors morbror, de klarade uppdraget utmärkt. Jag fick läsa lite saker på dopet, och det gick nog bra! Blev lite nervös precis innan, men det funkade nog ;) Jag lägger inte ut någon bild på honom eftersom jag inte vet om hans föräldrar vill det!! Han fick iaf en massa presenter; av oss fick han en bok som handlar om honom, mig, Uffe och hans morbror. Sen fick han oxå en svart Bobbycar som vi gjorde om till en Batmobil (internt).

I tisdags fick min kära vän Leila sin andra son, han kom tidigt, men alla mår bra!!! GRATTIS till er!!!

Vi har (fast vi inte skulle) börjat med en ny renovering. Vi har rivit yttertrappen och balkongen, allt höll på att rasa ihop. Här får ni lite innan bilder =)

Här är balkongen som den såg ut innan!

och här är trappan.

och här hade det spruckit "lite" Så nu är allt rivet!!

Sen har jag ju lovat bilder på mina skor till bröllopet och min väska som jag har inhandlat, så här kommer de:

Den vita är min och den svarta är syrrans =)

och här är skorna!!

Detta är nog allt ni får idag och jag ska verkligen försöka vara här lite oftare!!

 


Kommentarer:

Skorna är jättefina! Gillar dem skarpt!

Fan vad lyx att se Losan med den väskan. Hon är inte så glittrig av sig annars :)

2011-04-16 @ 12:36:02
#2: Linda

Jag gillar dom skarpt =) Men måste kanske ha några dansskor som inte har klack, vi får se ;)

Hon kommer att glittra som bara dän!!!

2011-04-16 @ 20:19:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: