vagentilldromhuset

2010-09-21
14:37:11

tisdag

är det idag!!

Har spenderat dagen i skolan och skulle hälsa på sötaste Signe idag, men det blev flyttat till imorgon. Ikväll ska jag till Hanna i Norrköping med syrran och en barndomskompis till mig som heter Helena. Konstigt att säga att vi var kompisar, vi bråkade mest med varandra hela tiden =) Men det ska bli jätteroligt att träffas igen, vi ska äta lite mat och skvallra lite som tjejer brukar göra ;)

Har fått en del jobbdagar nu framöver, vilket är jätteroligt! Börjar nästa fredag i en 6-årsgrupp, det ska bli spännande jag har inte varit i en 6-års grupp på ca två år =)

I måndags firade Uffe och jag 10-årsjubileum, vi firade egentligen ingenting det får vi ta en annan dag, vi har haft så mycket att göra. Vi jobbade ihop iaf på Poltech där vår kärlek började blomstra =) Imorgon ska jag jobba där igen sen ska jag vara ledig torsdag fredag med Signe!!

På lördag blir det ladies Night med mamma och syrran!!! Myyyysdag!!

Kramisar


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: