vagentilldromhuset

2010-09-01
10:44:55

seminarium...

...kl 15-17 har vi litteraturseminarium idag =(. Det är väl egentligen inte så farligt, men det är så sent på eftermiddagen, tack och lov åker jag numer bil till skolan med tre andra tjejer från min arbetsgrupp =) Vi skulle tills idag ha läst tre böcker och skrivit ett paper på två sidor. Böckerna hade jag läst, men imorse började jag skriva papret, det gick iofs snabbt, men jag vet ju inte om det är rätt gjort ;) det återstår att se.

I helgen som va så var vi och jobbade på Regna marken och jag passade även på att köpa lite strumpor...

Fina va?? =) Säljaren höll på att plocka ihop och jag rafsade åt mig tolv par, detta är bara tio men de andra två är helsvarta.

Vi passade även på att bränna ur den nya ugnen i helgen

Snart kanske vi kan börja laga mat här =)

 

Uffe fogade kaklet kring den öppna spisen

Han pekar inte på kaklet, utan han gör iordning fogarna

 

En av lådorna har jag oxå gjort i ordning

 

Tv-fästet som ska hänga i taket och gå på en skena, ni komer att få se senare när det sitter uppe som det ska

 



Vår nya hall-lampa det blev mycket bättre ljus och kommer att bli ännu bättre när väggarna blir vita

Ha det bäst och glöm inte att ge lite tips på vad ni vill se i den nya headern på den nya designen =)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: