vagentilldromhuset

2010-09-04
15:57:09

ingen yrsel...

...wohooo, så himla skönt! I torsdags kväll och igår har jag legat nerbäddad med rejäl yrsel. Torsdags kväll och hela natten till fredagen snurrade det rejält i vårt hus. Och på natten skulle jag upp och kissa och fick kräkas lite samtidigt för att allt snurrade så jäkla mycket. Fredags morgonen var likadan, själva yrseln släppte efter några timmar, men då hade jag istället ont i huvudet och nacken och ryggen eftersom jag bara kunde ligga på ett sätt...stackars mig alltså ;) Men som sagt idag har jag ingen yrsel och har istället handlat färg och börjat måla i hallen och trapphuset hemma, duktiga mäj =)

 

Passar på att tvätta lite också nu när det är fint väder och man kan hänga tvätten ute =)




Ha det nu så bra och tack för alla förslag och idéer till den nya designen till bloggen *ironisk*


Kramelikram




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: