vagentilldromhuset

2010-09-12
13:41:23

...
...kom inte på nån rubrik =/

Den här veckan har Korpen dragit igång med sina träningspass och i onsdags var jag för första gången i mitt liv på afrodans! Det var jätteroligt och jättejobbigt. Jag var svettig precis överallt och när vi skulle stretcha i slutet gled jag ju bara runt på golvet, kunde inte vara still ;) Sen körde vi cirkelpass i torsdags och jag hade ont överallt i fredags, men idag känns det bättre och tur är väl det för ikväll ska jag ha linedancepasset!! Det känns alltid  jobbigt innan jag kommit iväg, men väl där är det alltid roligt =D

Igår var jag, syrran och Johanna i Ullared och jag shoppade för 4900 kr...ups! Men jag köpte en JÄTTEFIN lampa till nya köket som ska hänga över det nya fina bordet som jag beställde i fredags och som kommer den 27/9 =) Lampan kostade 1500 så jag handlade egentligen inte så jättemycket andra saker, tror att det stod 92 saker på kvittot...LOVE ULLARED!!!!! Måste även dit i vår igen och köpa lite saker till bröllopet, eller till själva festen blir det ju såklart =) Jag ska lägga ut bild på lampan här sedan, men kameran är där nere nu så jag har ingen lust att hämta den ;)

Nästa vecka är en underbar vecka, på måndag har vi ett studiebesök, på tisdag går vi 8-15 sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag!!!! Jippi, jippi, jippi!!!!!!!

Ha det bäst!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: