vagentilldromhuset

2010-09-26
11:36:51

dagen efter Ladies Night...
...japp, så är det =) Igår var mamma, syrran och jag på Ladies Night i Norrköping! Det var hur bra som helst, roligt att ett sånt evenemang kan dra så många olika kvinnor i alla åldrar. Det är dom som är lite äldre som är galnast!! Vi hade ett gäng damer som satt bakom oss som skrek efter Brolle så att jag nästa tappade hörseln :) Så roligt att lyssna på dem. Det var nog svårast att höra när Brolle sjöng för som jag sa tidigare så skrek tanterna som aldrig förr =) Men jag förstår dom, han är ju så jäkla snygg och sjunger ju helt underbart! Martin Stenmarck är ju inte fy skam heller, herregud!! Men jag tyckte lite synd om honom där han haltade runt med sin avslitna hälsena, han måste haft så sjukt ont efteråt.


Bild lånad från google bildsök

Min kamera fick inga bra bilder så ni fick den här istället! Jag har ju aldrig gillat Måns Möller, men jag tyckte faktiskt att han var riktigt bra, tur att man kan ändra sig =)


Vad har hänt annars?? Inte så mycket tror jag! Vi hade Signe här i veckan, från torsdag till lördag och hon var verkligen världens snällaste barn. Hon sov i sin säng hela nätterna och hon har ju utvecklats så mycket sen sist hon var här. Nu har hon börjat prata mer och är med på ett helt annat sätt, vill veta vad allting heter! Vi lärde henne säga IKEA iaf, jag tycker att alla barn ska lära sig i tid ;) Nu dröjer det några veckor innan hon kommer hit igen och det ska bli roligt att se vad hon lärt sig för nytt tills dess!

Nu sitter jag och väntar på att Uffe ska vakna, han brukar aldrig sova så här länge! Men jag vill inte väcka honom, han förtjänar att sova, han jobbar ju mer än heltid på jobbet och så jobbar han heltid hemma oxå. Nu vill han få klart på nedervåningen lika mycket och fort som jag! Vi vill båda flytta ner där nere och njuta av den underbara värmen som golvvärmen ger...LÄNGTAR!!

Imorgon ska vi hämta vårt nya matbord från Home 4 you i Finspång! Men vi kanske inte kan packa upp det förrän vi har lackat golvet en sista gång, Uffe pratade om att han ville göra det ikväll och då kan vi packa upp det imorgon! Då skulle jag bli glad =)

Ikväll är det Linedance som gäller och vi får se hur många det är som kommer, är de inte fler än 13-15 stycken måste vi tyvärr lägga ner passet!

hadetnusåbrasåhörsvienannandag




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: