vagentilldromhuset

2010-10-03
15:57:35

tiden går fort...
...det är svårt att förstå att vi bott i vårt hus i 13 månader nu. Om en vecka kan det kanske vara dags för att flytta ner och slippa på på övervåningen och i källaren =) ingen längtar mer än jag!! Uffe håller just nu på att slipa golvet och ta bort fläckar och märken i golvet innan han ska lacka golvet en sista gång.

Igår var min kusin Adde här, han var rastlös och ville jobba lite, men han satt mest och snackade om alla sina idéer för sitt nya hus som han köpt tillsammasn med sin Soffe. Det ska bli kul att få se huset!!

Skulle träna idag, men min häl satte stopp för det, tror att jag har fått hälsporre, ska försöka få behandling för det innan det har gått för lång tid!


Jag vill oxå skicka en tanke till MR och vi håller alla tummarna på det bästa!! Var stark!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: