vagentilldromhuset

2010-10-28
16:26:54

sista seminariet...

...hade jag idag mellan kl 10-12, sååå skönt att det är klart och att allt är godkänt. Bara att lägga den här kursen bakom sig och ta tag i nästa som börjar på tisdag!

Jag har precis gjort ahlgrens bilar-fluff och polly-fluff till Uffes tårta på lördag =) Hoppas att det blev gott!! Ska ta lite bilder på den imorgon när jag ska komponera den ;)

Uffe och jag ska åka iväg och köpa panelskivor till hallen idag, Viberga hade bra pris på dom nu så det är bäst att passa på.

Imorgon är det VFU för mig och jag ska baka med några av  barnen, det ska bli roligt, men jag blev lite rädd om det var så att jag skulle hålla i nån genomgång oxå :/ Hoppas inte det!!

Nu kommer snart Uffe och då ska vi äta och sen åka och fixa skivorna =)

See ya!!


 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: