vagentilldromhuset

2010-10-09
22:04:17

röjardag...
...har jag verkligen haft idag! Herregud, jag har plockat upp i stort sätt allt från källaren upp till det nya köket. Diskmaskinen har gått i princip hela dagen, säkert 9 maskiner (snabbdisk). Allting som stått i källaren var ju dammigt och lite äckligt, men nu är allt så fint såååå! Jag har skruvat upp gardinstängerna i vardagsrum och matrum och putsat dom fönstrena och satt upp gardinerna, nu börjar det faktiskt se ut som ett riktigt hem där nere. Tyvärr har jag inget internet på min dator där bilderna ligger och jag orkar inte lägga in dom på den här datorn så ni får vänta lite innan ni får se hur det ser ut =) Men den som väntar på nått gott....

Uffe har varit iväg på öl & whiskeyfestival i Stockholm idag och han kom hem ganska nyligen och hade lite svårt att prata rent och han såg lite "trött" ut i ögonen =) Han gick faktiskt och la sig nyss och klockan är bara 22.00, han brukar alltid vara uppe en bra bit in på natten under helgerna!

Min kära kusin Adde och hans sambo var på IKEA idag och köpte lådavdelare åt mig, dom som jag har varit inne i Linköping för att handla 3 gånger, men som inte funnits. Nu fanns dom!! Så ett super tack till er för att ni fixade dom åt mig =)

Igår var Uffe och jag och åt god mat på Sing Thai i Norrköping, supergod mat har dom verkligen där...mums!!!!

Idag fick jag oxå lite trevliga nyheter i form av att en av mina kära vänner väntar tillökning i familjen!! Grattis till er!!!! Nu är det många bebisar som kommer inom en snar framtid, både kära vänners bebisar och släktingars bebisar =)

Imorgon ska jag och min fina vän Carina gå på promenad! Vi ska snacka en massa skit med varandra =) Vi träffas ju inte så ofta nu när vi pluggar på två olika orter =( Men vi ska iaf ses imorgon...me like!!

Som sagt ni kommer få bilder senare så fort jag har fixat min dator, eller Uffe har fixat min dator menar jag såklart ;)

HA det bäst!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: