vagentilldromhuset

2010-10-20
09:01:56

laser...
...japp, idag är det dags! Kl 10 ska jag få min första laserbehandling för min stackars hälsporre :) i samband med lasern ska jag oxå få massage av vaden, det behövs för den är som en spänd boll ajajaj. Annars idag ska jag skriva klart vitt VFU-paper. Bäst att passa på när jag är ensam hemma. Uffe är nämligen på mässa hela dagen i Älvsjö, hoppas att det går bra för dom =)

Igår hade vi vårt sista litteraturseminarie för den här kursen och vi behövdeinte säga så mycket eftersom vår seminarieledare pratade mest hela tiden =)

Jag har inte kunnat träna den senaste tiden pga en envis förkylning...blir arg, vill så gärna komma igång med träningen ordentligt. Måste ju bli av med ett kilo eller massor av kilon.

Måste ta med mig syster-yster och kolla på klänning snart, så att jag vet vilken modell jag vill ha den 16/7-2011 =)

Måste gör mig i ordning och åka och behandlas =)

See you later




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: