vagentilldromhuset

2010-10-26
09:37:23

jag hatar att...

...vara förkyld. Vet inte vilken gång i ordnigen det är nu, skulle gissa på fjärde sedan tio veckor tillbaka. Undrar vad som behövs för att man ska bli av med den och att den inte kommer tillbaka igen? Kanske ta det lite lugnt och låta förkylningen gå över av sig själv, synd bara att det tar sån tid!

Jag har börjat få behandling för min hälsporre, vilket innebär att jag inte får träna som jag brukar utan får bara köra spinning, men iom att jag är sjuk får jag ju inte ens göra det, så nedrans irriterande.

Idag ska jag läsa lite texter inför morgondagens VFU-seminarium och inför torsdagens tvärgrupps-seminarium. Sen blir det nog att åka och handla lite mat och kanske shoppa upp mitt presentkort på bokhandeln i Finspång som jag fick av min kära svärmor!! En tripp till apoteket oxå för att köpa nässpray och alvedon! Vi får se hur dagen blir =)

Have a nice day





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: