vagentilldromhuset

2010-10-16
16:37:17

...
en solig lördag och jag är snorig och dan, inget roligt alls =(

Uffe är ute och röjer på tomten, själv har jag dammsugit hela huset och plockat upp lite porsllin som var kvar i källaren så nu är allt upplockat och jag har fortfarande tre stora lådor, ett stort skåp och en hylla i ett skåp kvar att fylla. Hmmm, undrar om vi inte behöver lite nya skålar och formar kanske ;)

Imorse var mamma och pappa här på lite kaffe! Det var trevligt Vi pratade lite om syran och jimmys nya hus och att Uffe ska fixa deras kök och mammas och pappas golv innan jul...tur att han är lite rastlös och tycker att det är roligt att pyssla lite =)

Själv har jag en del uppgifter som ska göras och lämnas in i veckan, har INGEN som helst inspiration och har supersvårt att sätta mig ner och koncentrera mig på det som ska göras, därför dammsuger jag istället ;) Bra bra!

Nu är min dator fixad så nu ska jag bara hitta kameran så ska ni få lite bilder =)

See ya




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: