vagentilldromhuset

2010-10-24
10:37:06

dagen innan lön...
...eller ja, innan studielånet ramlar in på kontot och jag är verkligen urfattig!!! Men, imorgon kommer pengarna så då är det bara att åka och fylla på kyl och frys med mat =)

Lämnade Signebusan hos hennes föräldrar för ca en timme sedan, det var meningen att jag skulle åka ner till Mantorp och kolla på Stolleracet, men vädret är ju inte det bästa så jag skiter i det!! Uffe och syrran skulle köra så det hade varit lite roligt att kolla, men, men det får jag gör nästa år om det blir något =)

Så dagen får istället bjuda på lite läsning och plugg inför morgondagens seminarie. Vecka som kommer nu är det tre stycken seminarier på...mån, ons och tors. Det känns ändå lugnt, har varit nervös innan, men nu känns det bra, känns som jag har någorlunda koll på allt iaf =)

Micke och Molle 2 går just nu på femman så det slötittar jag på ett tag innan jag springer ner i källaren och drar igång en tvättmaskin och sen stryka lite och så plugga lite förstås!


Bilden lånad från Google bildsök




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: