vagentilldromhuset

2010-10-22
10:29:03

22/10 - 2010

Och detta var vad jag vaknade upp till idag:

Det är den första snön för den här vintern!!! Tur att Uffe fick på vinterdäcken på BMW´n igår så att jag kan åka säkert, nu ska han bara se till att han få ordning på bussen oxå så att även han åker säkert och jag inte behöver oroa mig. Tror väl inte att den här snön kommer att ligga kvar särskilt länge, men det kommer ju ändå vara kallt och halt på vägarna.

I veckan har jag bakat en del, var  tvungen att prova på att baka cupcakes, jag gav bort en del till Uffes jobb så dom har jag ingent kort på, men några choklad-cupcakes hade jag kvar hemma

Sen blev jag sugen på att baka lite bullar oxå, typ 100-nånting blev det

Så nu har jag iaf lite fikabröd om det skulle komma förbi gäster någon dag =)

 

Sen har jag ju lovat bilder på min fina lampa som jag köpte i Ullared

FIN VA????

Vi fick ju även hem vårt fina matbord med stolar, det var lite otympligt att få hem det, kartongen för bordet var 240 cm lååångt och vägde 74 kilo, ahhh, jobbigt

Bussen var iaf helt full =)

Stolarna ser ut så här

Bild på bordet och hela arrangemanget kommer senare, har ingen bild på det än ;)

Förra månaden fyllde min kära kusin 30 år och det skulle såklart firas med fest här får ni tre bilder på det

Kan säga att kille i mitten är kusinen och han var så jäkla sketafull!!! Kanske syns lite ;)

 

Just nu håller jag på att tvätta och ska läsa lite flera texter från skolan och sedan hämta den här skitungen ;)

Här plockar hon sönder mina klädnypor, sketans unge =) Trött som bara den är honhär oxå, snart får vi leka!!!

 

Nu var maskinen klar i källaren, bara att hänga upp och ladda en ny

 

 

 


Kommentar:
#1: Losan

Addeskitfull!! hahahah

Söta Signebus=)

2010-10-22 @ 15:35:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: