vagentilldromhuset

2010-11-16
18:02:43

uups...

...var visst ett tag sen jag gjorde ett inlägg här , sorry för det! Men det har inte funnits så mycket att skriva.

Igår var jag på mitt första spinningpass på skitLÄNGE!!! Det var sjukt jobbigt, märks att jag inte har varit riktigt fit for fight på ett tag! Men det var även superskönt att jag gjorde det och faktiskt tog mig igenom utan att DÖÖ ;) Igår åkte Uffe över till Finland (Tammerfors), han har blivit projektledare för ett stort prjekt där och jag fick nyss reda på att han kommer hem imorgon, vi var lite oroliga för att han skulle få stanna till torsdag, men som sagt han kommer hem imorgon!

Idag var det skolan som gällde, en föreläsning och lite gruppsnack efteråt sen var det bara att åka hem. Jag har varit oerhört produktiv idag! Tvättar, eldar, städat och nu jäser matbrödet, sen är det bara att baka ut rågbullarna och tvätta klart all tvätt. Undrar om denna energi kom från spinningen igår?? Kanske!!

Imorgon ska jag till tandläkaren...laga ett litet hål =( Jag fick själv välja om jag ville laga nu eller vänta tills nästa år, men ville göra det nu så att jag inte får några problem senare med det. Efter det ska jag hämta min blivande man i Norrköping och ta med honom HEM!!!!

Jag väntar på ett paket från BOKUS...vill att det ska komma NUUUUU!!!!!!!!!!!!!!







Hej svejs!!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: