vagentilldromhuset

2010-11-07
10:17:55

nattgäster...

...som fortfarande sover! Hör att det rör sig lite däruppe nu så snart kanske de kommer upp. Uffe kommer nog inte upp på ett tag ;) blev en del av det goda igår. Själv var jag nykter vilket känns helt underbart idag =) Vi fiarde Uffe lite till igår med julbord! Ja, jag vet att det är lite tidigt, men det var sjukt uppskattat iaf!! Vi hade skinka, köttbullar, prinskorv, sill, ägg och lax, avslutade med risalamalta som tog slut...hoppas alla fick lite iaf!

Jag var i Nrkpg i veckan och tattade lite på vigselringar och förlovningsringar. Vi ska byta ut våra ringar eftersom de är så tunna och min har blivit lite deformerad. Jag börjar bli mer och mer inne på TITANringar. Ska kolla lite mer på det och se om det finns någon fin vigselring i titan. Förlovningsringen ska bara vara slät (tror jag) men jag vill att vigselringen ska vara lite extra :)

Nu har jag även laddat in några bilder som ni ska få ta del av =)


Lite CULT!

Salt & Peppar-kar som jag fick av min fina svärmor! Passar så himla bra på mitt bord!

Fin ljusstake som jag fick av några av mina kusiner på kusinträffen vi ade i somras!

En vy av bordet!

Matbordet!!!

Nu får ni hålla tillgodo, ha det bäst


Kommentar:
#1: Anonym

Ååh Titan is the shit, skit snygga! Kolla på

Internet finns en massa sidor med de..

2010-11-18 @ 11:42:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: