vagentilldromhuset

2010-11-21
09:43:53

bryter f**n ihop snart...
...ursäkta för mitt otrevliga språk, men det är ju sant! Jag är förkyld igen, ont i huvudet och halsen. HAr inte jag varit tillräckligt sjuk den här terminen?? Jo, det känns iaf som det! I måndags var jag ju på spinning och såg fram emot morgondagens pass, men nu vet jag inte om det går eftersom jag mår skit!!! Så j***a trött på detta nu!! De senaste gångerna jag varit sjuk har jag verkligen vilat och låtit mig bli helt frisk, eftersom jag inte fått träna pga hälsporren och nu blir jag sjuk igen, bläääääääää!!!!


Ja, ursäkta för detta! Ska inte skriva mer om det :) Igår var pappa här och kapade en massa ved åt oss...GULD VÄRT!! Sen var vi hos mamma och pappa där grabbarna spelade poker! Det var Uffe, pappa, morbror Hannu, kusin Adde och en annan kusins pojkvän som spelade, vi tjejer satt i soffan, men det var trevligt ändå. Jag slog även pappa i GOLF på wii!!! Så jäkla bra var jag, ett under par och pappa hade ett eller två över, hihihi!! Det kändes inte så bra för honom att förlora mot sin dotter (han är världens sämsta förlorare =)  ).


Idag vet jag inte vad som händer! Uffe blev nog lite dålig igår, han kräktes "lite" när han kom hem. Ibland blir det bara så ;)


Om ca en och en halv vecka får syrran & Jimpan sitt radhus! Wohooo!!! Längtar!!


Nä, nu ska jag se om jag kan få i mig nån frukost! och lite alvedon strepsils och nässpray!!


Hadä




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: