vagentilldromhuset

2010-11-01
17:45:57

ahhh...
...nu glömde jag igen att jag skulle ladda in bilder på datorn, jaja, jag lovar att detta sker inom kort!!

Har ju inte så mycket att uppdatera egentligen, men tänkte att det nog skulle finnas något att skriva =) Idag fick jag avboka min tandläkartid bara för att jag hostar halvt ihjäl mig när jag lägger mig ner och ibland även när jag står upp. Det enda vettiga jag gjort idag är att gå till Wenche på På Håret och blivit så fin så fin, Tack!! Och jag behövde ju egentligen inte göra så mycket det skötte ju hon ;)

Har varit ledig idag och imorgon börjar den nya kursen i skolan! Ska bli spännande att se vad den har att erbjuda! Det är inte så avancerat imorgon, en introduktion och sedan lite gruppträff för att lägga upp arbetet. Innan skolan ska jag hinna med att få lite laser och massagebehandling av min hälsporre och vad!!

Nu ska jag slappa lite framför tv´n och kanske ta en liten sup av Bisolvon (som tyvärr inte hjälper).

Ha det nice tills vi hörs igen!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: