vagentilldromhuset

2010-03-24
15:20:11

VFU-seminarium
Tjohoo!

Och jo det gick bra på seminariet. Det är inte särskilt avancerat eller mycket att förbereda inför. Jag hade ingenting med mig tex =) man pratar lite om vad man har gjort under sin VFU och lite andra saker, mest diskussion, enkelt som en plätt!!

Nu när jag är på bättringsvägen från den tråkiga förkylningen börjar såklart Uffe bli sjuk =( Förstod att det var något sånt på gång. Uffe går i vanliga fall upp vid 05.45 och idag skulle jag upp vid 06.00. Eftersom vi sover i olika rum för tillfället pga min hosta så hörde inte jag hans klocka, men när jag gick upp en kvart senare sov han så sött (snarkade). Stackarn är helt slut, men skulle absolut åka till jobbet!! Får väl se om han kommer iväg imorgon ;)

Det var nog allt för idag, behöver verkligen plugga, men sitter istället här och gör en massa annat för pluggandet är SÅÅÅÅÅÅ tråkigt!!!

Hörs en annan dag



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: