vagentilldromhuset

2010-03-23
17:18:05

trööööötttt...
Goddagens, allt bra med er???

Jag skrev ju i lördags att jag inte hade någon feber...trodde att jag började bli frisk...men nej då inte jag inte!!! PÅ söndagen blev jag ju ännu sjukare. Förkyld och jävlig, hatar den här skiten!!! Idag är det tisdag och jag känner mig fortfarande inte bra. Imorgon är det dags för VFU-seminarium kl 08.00...JIPPI!!!! Det är ju inte så farligt när man väl är där, ska ju bara prata lite om vad vi gjort under VFU´n, men det känns samtidigt ganska onödigt att åka in. På fredag är det dessutom tenta, och som vanligt har jag ingen jäkla aning om vad vi läser om i denna kurs, jag brukar ju fatta det när kursen är slut så kanske nästa vecka =)

Imorgon ska syrran komma hit och dra lite spik från taket igen, eller det är mer häftstift som takpappen suttit fast med! Hon är en ängel, min syrra =)

Hoppas att jag är bättre tills på lördag, då ska vi åka till Enköping och bo på hotell. Det är Uffes jobb (mitt gamla) som betalar =) Deras företag har blivit nominerade till årets företag i Upplands län så det blir lite gala på lördag kväll, ska bli trevligt =) Skönt att jag har jobbat på företaget innan, känner ju i princip alla!! Några nya ansikten sen jag slutade, men de som börjat i Finspång känner jag ju! 

Ha det super tills vi hörs igen, KRAMISAR


 

Kommentar:
#1: Losan

Den bästaste ängeln dessutom=)

2010-03-25 @ 17:36:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: