vagentilldromhuset

2010-03-13
19:49:31

lördag...
Hejsan på er!!


Igår hade vi en liten tjejfest, det var sååå roligt, lite konstiga samtalsämnen men så är vi =) Lite Zumba blev det oxå=) Var lite varmt. Sen körde vi partyalias...sketakul var det!!! Man blir ju helt knäpp när det ska gå på tid! Det måste vi göra om tjejer!!!!!!


Idag har det varit helt underbart väder och när det är soligt och fint får jag alltid städlust av någon konstig anledning, vet inte varför, kanske någon annan som vet?? Sen kom Nisse och Johanna och fikade lite (de hade fika med sig) bra med såna vänner, vi behöver inte tänka på något =)

Uffe passade på att fixa lite renovering i köket, han är bäst mitt <3 =) Jag har kollat lite på tentafrågorna och det känns som jag kan fixa den här tentan, behöver inte vara nervös.


Ha det bäst!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: