vagentilldromhuset

2010-03-20
08:55:53

host, host...
Hejsan hejsan!

Jag är fortfarande hostig, igår var febern låg och nu i morse hade jag ingen feber alls...JIPPI!!! Igår var jag ganska så kreativ ändå, skrev klart GTLU- och undersökningsdokumentet inför VFU´n och så skrev jag dessutom klart utvecklingsplanen för den här perioden...SKÖNT! Nu är det bara de sista frågorna till tentan kvar...men jag fattar ju ingenting...hur ska det gå????

Det blev även lite pizza igår...syrran och jag har suktat efter en rykande het pizza i några veckor och beslutade igår att det var dags, mamma och Uffe följde med. När vi skulle åka ner till Finspång så luktade det bensin i kupén i bilen. Vad är nu detta?? Dessutom hördes det ett metalliskt skrapande ljud från bromsarna på bilen i torsdags + att inte vindrutetorkaren bak fungerade...Uffe har tagit en bilmekardag idag. Hoppas att han kan lösa det!!

Imorgon kommer söstra min och ska dra lite spik från taket, ho är snäll ho =) Jag har sista dansen, men vet inte om jag klarar det...mår ju inte direkt så bra =( Får helt enkelt maila till Sirpa och kolla hur vi ska göra!?

Jag har kollat in statistiken på min blogg och jag är helt imponerad!!! Vilka är ni egentligen som läser min blogg??? Skriv gärna och berätta =)

Nu har jag inga roliga bilder att lägga ut på renoveringen, men det kommer!


Hörs en annan dag




Kommentar:
#1: Ida

Hej Linda!

Jag läser din blogg, kul att ha lite koll på vad gamla klassisar gör! ;)

Kram/Ida (från gymnasiet)

2010-03-21 @ 21:03:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: