vagentilldromhuset

2010-03-10
21:22:58

hjärta...
Hejsan heejjj!!


Tittade nyss på bilderna jag la in häromdagen. Titta på andra bilden, den där syrran står med ryggen mot kameran, kolla i taket ovan hennes huvud. Takpappen som hänger där ser ut som ett hjärta =) Var bara tvungen att säga det!


Nu är det två dagar kvar på helhetsansvaret, är så enormt trött så det ska faktiskt bli ganska skönt nästa vecka när jag "bara" är där. Har en uppgift som jag ska göra med några barn som inte har gjort den än.


Imorgon ska Uffe och jag åka in till stan och handla lite spånskivor, hämta fläkten till köket, hämta mina glasögon och såååååå.....var det något mer??? Kommer inte ihåg, får helt enkelt se när vi kommer dit =)


Vad har ni för helgplaner då??? Själv ska jag ha lite fest med tjejerna på fredag, ska bli sååååå kuligt, längtar, vin, mat och trevligt sällskap, that´s life!!! Nå vad ska ni göra???



Kommentar:
#1: Helena

Jag ska nog åka till Finspång! :) El så kommer mamma o pappa hit. Jag o Ella ska ivf tillbringa hela nästa vecka i Finspång! :)

2010-03-10 @ 21:59:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: