vagentilldromhuset

2010-03-07
14:17:17

här kommer lite bilder som jag har utlovat...

Hejsan!
Det var ett tag sen jag skrev nu, men det har varit ganska fullt upp med skolan och så vidare. Jag är just nu ute på VFU och ska från och med imorgon ha helhetsansvar under en vecka, det ska bli både roligt och det är väldigt nervöst =)


Här kommer lite bilder från renoveringen




Här sågar Uffe lite reglar till golvet.

Syrran hjälper till att ta ner gipsrester, spikar och några stift =)

Pappa hjälper oss att kapa ved, snällt av honom =)

Syrran ville ju förstås se lite tuff ut ;)

Spikarna som syrran ska ta bort syns kanske inte så bra, men jag kan garantera att de är MÅNGA!!

Gplvvärme spån...

Arga snickarn skulle inte bli glad av att se detta...

Var bara tvungen att lägga in en bild på vår x-tra bil som är en aningens insnöad =)

Så aslutar jag med en bild på min första tavla...är faktiskt ganska nöjd !

 

Hej svejs

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: