vagentilldromhuset

2010-03-28
15:33:38

gala...

hejsan hoppsan =)

Igår var Uffe och jag i Enköping med hans jobb (mitt gamla jobb). Poltech som det heter var nominerade till utmärkelsen för Årets företag...DE VANN!!!!!!!!! Så jäkla roligt =) Syrran (jobbar på Poltech) och jag satt brevid varandra under den fantastiska tre-rätters middagen och vi var ganska säkra på att de inte skulle vinna, men det gjorde de och vi (Poltech-bordet) skrek och jublade som aldrig förr när Johan fick gå upp på scenen och ta emot priset. Sen blev det champange och kvällen var supertrevlig. Wallmans salonger on tour underhöll med mycket musik. En bra och väl sammansatt kväll där allt flöt på väldigt bra =) Tack Johan för att vi respektive fick följa med =)

Uffe var dock lite seg idag, eller ja alla grabbarna var väl det =) Men det är de förtjänta av, det blev mycket firande igår =) Uffe har ju "semester" nästa vecka. Semester = jobba hemma med köket =) Jag är ledig imorgon så då blir det lite städning.


Hörs senare



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: