vagentilldromhuset

2010-03-30
19:31:18

envis förkylning..

...ja, det har jag!!! Den vill verkligen inte ge med sig =( Städade på övervåningen idag och hostade halvt ihjäl mig efteråt.

Idag var det skola, vi hade en laboration där vi tillverkade "Camera Obscura", det var väl ok, men lite tråkigt. På torsdag har vi ett redovisningsseminarium (en lektion på 25 minuter). Vi hann göra klart allt tills den och nu ska vi bara träffas en timme innan på torsdag och gå igenom allt så att det känns bra. Så himla skönt att göra klart det sista i den här kursen =) Nästa onsdag börjar den nya kursen och det känns jättebra!!!

Uffe har jobbat på nått helt otroligt idag =) Han fick bort de sista elementen i vardagsrum och kök samt att han fick dit nästan allt golvspån i kök/matrum/vardagsrum, han är den bästaste. Imorgon tror jag att det är dagsför första målningen av taket, ska bli roligt att se resultatet =) Tror att det kommer att bli en enorm skillnad när taket blir vitt istället för "träfärgat". Ska se om jag kan fixa några kort till det så ni får se skillnaden =)

Höres en annan dag!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: