vagentilldromhuset

2010-03-16
16:51:01

16/3

Hejsan på er allahopa!!

Tänkte att det kanske var bäst att skriva lite, det var ju några dagar sen =) Vad är det som händer då??? Inte mycket =) jag är på VFU även denna vecka och sen är det tyvärr tillbaks till skolbänken som gäller, kan inte säga att jag är så jättesugen på det. Det är mycket roligare på VFU´n även om det oxå kan vara jobbigt! Jag är ju sjukt trött varenda dag, inte van att gå upp kvart i sex varje morgon.

Imorgon är det inget särskilt inbokat på schemat, lite VFU på dagen och sen blir det väl hem och fixa de sista frågorna inför tentan nästa fredag. Torsdag är det VFU fram till kl 14 sen blir det att sitta på skolan och fixa lite dokument fram till kl 17 då jag ska vara med på ett möte på skolan, sen hem och soooova!!! Fredag är det VFU sen har jag ingen aning om vad som händer, men det blir nog lugnt!! SKÖÖÖNT!!!

Renovering det går framåt!!! Uffe har fått dit spånskivorna för golvvärmen i hela köket och matrumsdelen =) han är bara så BÄST!!!! Tror att han skulle dra lite spik från taket i veckan eller i helgen. Han ska vara ledig v.13 och har planer på att måla taket!! Hoppas att det funkar!! Ska se vad jag kan göra i helgen, känner mig mest ivägen hela tiden och han tycker bara att det är jobbigt när jag är där=) kanske bäst att han får göra det själv ;)

 

Ha det bäst C U later

 

 


Kommentar:
#1: Losan!

Men jag kommer ju och drar spik på söndag=)

2010-03-16 @ 21:12:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: